מה זה PT?

אם תחום העיסוק שלכם נוגע באיזשהו אופן במחשבים או באבטחת מידע, סביר להניח שיצא לכם להיתקל בראשי התיבות PT, אבל האם אתם יודעים מה זה PT? חשוב שתדעו שמדובר בבדיקה שתוכל להציל את הנתונים העסקיים שלכם מפני דליפה או פגיעה אחרת, כך שמדובר במונח שכל מי שעובד עם מחשבים חייב להכיר. אם אתם מוכנים להרחיב את הידע הטכנולוגי שלכם ולהפוך את המידע שלכם למאובטח יותר, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא.

אז מה זה PT?

מבדק PT, המוכר גם כמבדק חדירות אפליקטיבי, הוא למעשה סוג של פריצה מכוונת הנעשית על ידי איש מקצוע במטרה לאתר נקודות חולשה במערכות אבטחה ומחשוב שונות. בעזרת הבדיקה, ניתן לעלות מבעוד מועד על נקודות קלות לפריצה במערכת המחשבים של חברה או עסק מסוים, ובכך לחזק אותו ולהגן על המידע שנמצא בתוכו לפני שהוא מגיע לידיים של גורמים עוינים שונים.

מה הופך את ה-PT לחשוב כל כך?

מעבר לזיהוי הליקויים המהיר, ה-PT מעניק סקירה מלאה ומדויקת של כל גורמי מערכת המחשוב ויסייע בזיהוי מוקדי חולשה בכל אחד מהם. העובדה הזו תחסוך מכם ביצוע של בדיקות דומות בכל מערכת בנפרד, אלא תוכלו לנצל את הזמן שלכם בצורה טובה עם בדיקה מדויקת שחולשת על כל האלמנטים של ההגנה הממוחשבת שלכם. כמובן שתוכלו לבקש מאנשי המקצוע להתמקד באלמנט כזה או אחר במידה ויש לכם חשד מבוסס ששם טמונה נקודת החולשה של המערכת.

מבדק PT, מוכר כמבדק חדירות אפליקטיבי

למי כדאי לבצע מבדק PT?

באופן עקרוני, אנחנו ממליצים לכל חברה אשר מנהלת לקוחות ומתעסקת עם מידע רגיש לבצע מבדקים מסוג זה, אך ישנן מספר סוגים של חברות ועסקים שצריכים להקפיד על ביצוע המבדקים האלו בצורה יתרה:

  • חברות ביטחוניות/חברות המאחסנות במאגרי המחשוב שלהם מידע רגיש שעלול להיות מסוכן בידיים הלא נכונות.
  • חברות שרוצות לבצע בדיקה מקיפה למערכת האבטחה הממוחשבת שלהם ולזהות מבעוד מועד חלקים מועדים לפורענות.
  • חברות שנדרשות להציג לקהל הלקוחות שלהם תיעוד לביצוע בדיקות PT שגרתיות כחלק מההסכם בין הצדדים.
  • חברות המכילות בתוכן צוותי פיתוח המעוניינים לבצע את הבדיקה באופן שוטף על מנת לטפל בתקלות במהירות האפשרית.

כל כמה זמן כדאי לבצע מבדק PT?

ההמלצה שלנו בנוגע למבדקים החשובים האלו היא לבצע אותם לפחות פעם בשנה וחצי. בעידן שבו אנחנו נמצאים, הטכנולוגיות והכלים החדשניים משתנים במהירות מסחררת, כך שמה שסיפק הגנה לפני שנה לא בהכרח יהיה עדכני או עוצמתי באותה מידה גם היום. במידה ותקפידו לבצע בדיקות PT בתדירות קבועה תוכלו להיות בטוחה שהמידע שלכם נשמר בצורה הטובה ביותר וסיכוייו לדלוף הם אפסיים.

מי יכול לבצע את מבדק ה-PT?

בשל רגישות החומרים הנחשפים במסגרת העבודה ומורכבות המבדק עצמו, רק אנשי מקצוע מנוסים יכולים לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. בכדי לבצע מבדק אפליקטיבי יש צורך בבודק בעל הסכמה בינלאומית, ולצידן חמש שנות ניסיון בביצוע מבדקים אלו. במידה ואיש מקצוע פחות מיומן יבצע עבורכם את עבודות אלו, המידע שלכם עלול להיות חשוף לגורמים לא רצויים.

הבנו מה זה PT, ומה עכשיו?

אז עכשיו, אחרי שאתם יודעים מה זה PT, לא הגיע הזמן שתבצעו את המבדק הזה בעצמכם ותישארו עם ראש שקט? צוותי המומחים שלנו ב-MADSEC ישמח לבצע אותה עבורכם, לסייע לכם לאתר נקודות הדורשות עבודה ולעזור לכם לשמור על כל המידע הכי חשוב שלכם מוגן ומאובטח. לקבלת פרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ, ניתן לפנות אלינו באמצעות הטלפון: 073-8501170.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן