סוגי אבטחת מידע

האם ידעתם שיש מספר רב של סוגי אבטחת מידע? זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל תתפלאו לדעת כמה תתי סוגים ותתי משימות כל אחד מסוגי האבטחה האלו דורש. על מנת שתוכלו לשמור על המידע שלכם ושל לקוחותיכם מאובטח ככל הניתן, חשוב שתכירו את סוגי אבטחת המידע הנפוצים ביותר בעידן של היום. בדיוק בגלל זה אספנו עבורכם את הסוגים המובילים ב-2024 ואיגדנו את כל המידע שאתם חייבים לדעת עליהם, גם אם אתם לא חובבי הטכנולוגיה הכי גדולים שיש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להמשיך ולקרוא.

אבטחת יישומים

אנחנו אולי לא שמים לכך לב, אבל חלק ניכר מהפעילות הדיגיטלית של כל אחד ואחת מאיתנו מתקיימת בתוך יישומים (אפליקציות) שונות. בין אם אנחנו מדברים עם חברים, משתפים תמונות או צופים בסדרות וסרטים – אבטחת יישומים מאפשרת לכל אלו לקרות בצורה שלא מדליפה מידע אישי אודות המשתמשים. אבטחת יישומים שמה לעצמה למטרה להגן על הקוד של היישום מפני ניסיון חדירה ותקופה, מפני תקיפה יזומה של חברות מתחרות וגם מפני ניסיונות שליפת מידע של המשתמשים הקבועים ביישום.

אבטחת מובייל

בהמשך ישיר לנקודה הקודמת, קבלו עוד סוג אבטחת מידע שאולי לא ידעתם שקיים: אבטחת מובייל. מבין כל סוגי אבטחת המידע הקיימים כיום, אבטחת מובייל היא ככל הנראה זו שפוגשת אותנו מדי יום ביומו מבלי שאנחנו בכלל מודעים אליה. במקרים רבים, אבטחת מובייל ואבטחת יישומיים ילכו יד ביד, משום שהם מציעים שירותי אבטחה משלימים אלה לאלה. כפי שאפשר להבין משמה, אבטחת המובייל נועדה להבטיח לנו גלישה בטוחה ונעימה במכשירים הסלולריים והניידים שלנו, מבלי שנחשוש מדליפות נתונים או פגיעות אחרות.

סוגי אבטחת מידע

אבטחת ענן

אחד מסוגי אבטחת המידע הפופולאריים והחשובים ביותר של העשור האחרון הוא תחום אבטחת מידע בענן. אם בעבר שמירת נתונים בענן דיגיטלי הייתה נחלתן של חברות גדולות ועשירות בלבד, היום לכל אחד יכולה להיות גישה לפתרון המעולה הזה. עם זאת, כמו בכל חידוש טכנולוגי, ישנם לא מעט אנשים אשר רוצים לנצל לרעה את שיטת אחסון זה. בדיוק כאן אבטחת ענן נכנסת לתמונה, עם מערכות הגנה מתקדמות שישמרו על המידע שלכם גם כשהוא נמצא הרחק למעלה.

אבטחת תשתיות

אבטחת תשתיות היא ככל הנראה תצורת אבטחת המידע הבסיסית ביותר שקיימת ביותר ברשת, אבל זה מה שהופך אותה לחשובה כל כך. כשמה כן היא, אבטחת תשתיות היא רשת אבטחה דיגיטלית שמאבטחת את הפעילות של תשתיות כל הפלטפורמות שאנחנו מבקרים בהם ברשת. בין אם מדובר באתרי בידור או באתרים המאכלים פעילויות עסקיות שונות, ללא אבטחת התשתיות לא תבוצע כלל פעולת אבטחה שמגינה על האינטרנט עצמו ועל כל מערכות המידע הפועלות בתוכו.

ניהול כל סוגי אבטחת המידע – זה MADSEC

אז עכשיו, אחרי שאתם מכירים רבים מסוגי אבטחת המידע שהופכים את החיים הדיגיטליים שלנו לבטוחים ומאובטחים יותר, לא הגיע הזמן שתוודאו שהם עומדים לצדכם? צוותי המומחים שלנו מתמחים בהענקת שירותי אבטחה מידע ומבדקי חדירה לכל סוגי אבטחת המידע הקיימים היום, והם ישמחו לעזור לכם לאבטח את כל המידע החשוב ביותר שלכם. לא מצאתם ברשימה שלנו את סוגי אבטחת המידע שחיפשתם? זכרו שמדובר ברשימה חלקית בלבד, ובעמוד השירותים שלנו תוכלו למצוא פירוט מלא של עבודות האבטחה הדיגיטלית שאנחנו יכולים לבצע בעבורכם. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים בקבלת מידע מותאם אישית על השירותים שאנחנו מציעים לקהל לקוחותינו, תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-8501170.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן