אבטחת מידע בעבודה היברידית או מהבית – הכי בטוח שיש

אין משהו נגיש ומצד שני חשוף יותר ממידע בעידן האינטרנט. מקומות עבודה רבים כיום מאפשרים עבודה היברידית (מהמשרד ומהבית) או עבודה מהבית. אך איך תדעו שהמידע הרגיש של החברה בטוח גם בעבודה מסוגים אלו? בדיוק בשביל זה יש בדיקות חדירות.

חברת אבטחת מידע המבצעת בדיקות חדירות תוכל לוודא שהמידע החשוב שצריך להישאר מאובטח נשאר כזה – וששום גורם בלתי רצוי לא יוכל לחדור למחשבים של העובדים ולדלות את המידע מתוכו. בדיקות חדירות (Penetration Tests) הן הדרך המובילה לוודא שהמידע שלכם נשאר בידיים בטוחות.

אך כיצד תדעו באיזו חברה לבחור על מנת לבצע את הבדיקות?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

MADSEC היא חברת הייעוץ המובילה בישראל בתחום הסייבר. ניסיונה רב השנים בתחום אבטחת המידע, הסיווג הביטחוני וההסמכות הבינלאומיות שלה ושל עובדיה ומגוון הפרויקטים שביצעה בהצלחה מוכחת בשלוש יבשות שונות (אסיה, אירופה ואמריקה) הופכים אותה לגורם המקצועי, האמין והאיכותי ביותר שתוכלו להיעזר בו. איתנו, המידע שלכם מוגן מכל מקום.

במאמר זה שאלנו את המומחים של MADSEC כיצד ניתן לבצע אבטחת מידע בעבודה היברידית או בעבודה מהבית. ריכזנו את התשובות במיוחד עבורכם.

מוכנים? מעולה. בואו נתחיל.

הביטחון שלכם תמיד במקום הראשון

כאשר הקמנו את חברת MADSEC בשנת 2008 מה שהנחה אותנו היה החזון שלפיו כל חברה ועסק בישראל זכאים לאבטחת המידע המקסימלית. כיום, למעלה מ-15 שנה לאחר מכן, אנו אחת החברות הוותיקות בארץ בתחום והחברה המובילה בתחום ייעוץ הסייבר בישראל. כי עבורנו, ההגנה על המידע שלכם היא תמיד בראש סדר העדיפויות.

על ידי ביצוע בדיקות חדירות (Penetration Tests) נוודא שהמידע שלכם מוגן גם בעבודה היברידית או בעבודה מהבית. באופן זה תוכלו להמשיך את שגרת עבודתכם ללא חשש, בידיעה גמורה שהמידע שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר.

כי בכל הנוגע לבטיחות המידע שלכם – אין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אבטחת מידע בעבודה - הביטחון שלכם תמיד במקום הראשון


למה אסור לוותר על בדיקות חדירות

בדיקות חדירות הן חשובות במיוחד כדי לאתר איומים פוטנציאליים ולסכל אותם מבעוד מועד. המומחים שלנו ב-MADSEC יבצעו את הבדיקות על מנת לאתר כל נקודת תורפה, חולשה או פרצה פוטנציאליות באבטחת המידע שלכם – ולתקן אותן, כך שהמידע שלכם יישאר בטוח ומוגן לחלוטין.

עסקים רבים שוויתרו על בדיקות חדירות נפלו קורבן לפריצות באינטרנט, והמידע הרגיש של לקוחותיהם נגנב לצרכים מסחריים ואחרים. אל תתנו לזה לקרות גם לכם. מידע הוא כוח – והגנה על מידע היא צורך חיוני עבור חברות בעולם המודרני שלנו כיום.

תנו לנו לעזור לכם לישון בשקט בידיעה שהמידע שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר שיש.

חברת אבטחת מידע מהטובות בעולם

התמהיל הנדיר של אחריות, מקצועיות, חדשנות טכנולוגית, ידע עדכני והעסקת מומחים המהווים את חוד החנית בעולם הסייבר ואבטחת המידע בעולם כיום הופכים את MADSEC לאחת החברות המקצועיות, האיכותיות והמוערכות בעולם בתחומה. עבורנו, מצוינות היא דרך חיים – והגנה על פרטיות הלקוח היא ערך עליון.

תנו לנו להסיר דאגה מליבכם ולדאוג לכך שהמידע שלכם יישאר בטוח ומוגן ושלקוחותיכם ואתם תוכלו להתנהל ללא דאגות. כי מגיע לכם רק הטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים?

התקשרו אלינו למספר: 073-8501170. אנו כאן כדי להעניק לכם את הייעוץ וההגנה הטובים ביותר בתחום הסייבר ואבטחת המידע שישנם בעולם כיום. כי הביטחון שלכם הוא האחריות שלנו.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן