אבטחת מידע לעסקים קטנים

כיום, כמעט אין אתר או חנות שלא משתמשים באבטחת מידע לעסקים קטנים. מה הופך את התחום הזה לחשוב כל כך, ומפני מה אנחנו בעצם מתגוננים? בכתבה הבאה נסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להיות מוכנים מבעוד מועד לכל סכנה. 

למה עסקים קטנים צריכים אבטחת מידע?

הגנה מפני פריצות וחדירות של גורמים עוינים היא לא דבר השייך רק לארגונים וחברות. יש מספר סיבות שגם עסקים קטנים זקוקים לרמה גבוהה ואיכותית של סייבר ואבטחת מידע.

יצירת אמון בקרב הלקוחות

עסק שאין לו שירותי אבטחת מידע עלול לאבד את האמון של הלקוחות הקבועים שלו בן לילה. אפילו פריצה שנעשתה כמעשה קונדס (תתפלאו, כיום יש גם כאלה), יכולה להראות כחוסר אחריות מוחלט של בעל העסק שלא טרח להציב הגנה מספקת על האתר שלו, וחמור מכך – על המידע הפרטי והחסוי של הלקוחות. לכן, אבטחת מידע לעסקים קטנים היא הכרחית.

שמירה על התנהלות תקינה של העסק

היעדר שירותי סייבר יכול לשבש את ההתנהלות היומיומית של העסק. אתם עלולים לקום בוקר אחד ולהתקל במצב בו אין לכם גישה לאתר, למערכת ההזמנות, או אפילו לחשבונות המייל. אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם שמצב כזה “תוקע” את ההתנהלות התקינה של העסק ויכול לגרור הפסדים כבדים מאוד – בזמן ובכסף.

מיהם הגורמים שמאיימים על עסקים קטנים?

ישנם הרבה גורמים שיכולים לאיים על עסקים קטנים. האקרים שונים מרחבי העולם יכולים לנסות לחדור ולפגוע ספציפית באתרים ישראלים, או כאלה שינסו להשיג מספרי כרטיסי אשראי, סיסמאות ועוד מידע רגיש כדי להשתמש בו למטרות הונאה. כמובן שדברים אלו מהווים עבירה פלילית, אך לצערנו כיום הגורמים החוקיים הרשמיים לא מסוגלים להתמודד עם פשעים מסוג זה, ולכן יש צורך להיעזר בהגנת מידע על ידי חברות פרטיות מקצועיות ובעלות מומחיות וניסיון בתחום.  

מהו המידע שיכול להיות חשוף במקרים בהם האבטחה לקויה?

דיברנו על כך שהסכנה הגדולה ביותר שאנו עומדים בפניה במקרה של פרצות אבטחה הוא הסכנה לגניבת מידע חסוי. אלה הם סוגי המידע שעלול להיחשף, וההשלכות הנובעות מכך.

מספרי כרטיס אשראי

גניבה של מספרי כרטיסי אשראי יכולה להביא לידי כך שייעשה בכרטיסי האשראי שימוש. לא תמיד חברות האשראי נושאות בעלות הנזק במקרה זה, ולכן בעל האתר עלול להיות חשוף לתביעות של לקוחותיו אם לא יצליח להוכיח שהוא דאג להשתמש באבטחת מידע לעסקים קטנים.

סיסמאות ומידע רגיש

סיסמאות כניסה של משתמשים וגם של צוות העסק יכולות להיגנב, ובכך הפורץ יכול למנוע גישה אל האתר.

סכנת פריצה למערכות של העסק והשבתה שלהן

פריצה למערכת יכולה לגרום להשבתה של האתר כולו, מה שעוצר לחלוטין את העבודה השוטפת וגם מונע מלקוחות להיכנס לחשבונות שלהם.

איך שומרים על אבטחת מידע לעסקים קטנים?

הדרך הטובה ביותר לשמור על ביטחון המידע כעסק קטן היא עבודה שוטפת עם יועץ סייבר, עריכת בדיקות שוטפות ועוד. אנחנו כחברת סייבר מקצועית יודעים שתמיד צריך לחשוב צעד אחד קדימה.

הפתרון: עבודה עם אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר

אם אתם מחפשים חברה לאבטחת מידע לעסק קטן, אנחנו ב-MADSEC נשמח להעמיד לרשותכם את כל הכלים המתקדמים ביותר שלנו. אנחנו גאים להוביל את תחום הסייבר בארץ, עם שנים רבות של ניסיון, מתכנתים ואנשי צוות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן ניטרליות ואובייקטיביות מוחלטת – כל שהמטרה היחידה שלנו היא לשמור על ההתנהלות התקינה של האתר שלכם. אנחנו מזמינים אתם להצטרף לעשרות הלקוחות שלנו, שישנים בראש שקט ובידיעה שהמידע שלהם מוגן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. צרו איתנו קשר כעת.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן