בדיקות חדירות לאתר אינטרנט – ככה תגנו על עצמכם ועל הלקוחות

בעולם של היום, מידע הוא מילת המפתח. מידע נגיש, אך גם חשוף, יותר מאי פעם. כיצד תוכלו להבטיח ללקוחותיכם שהמידע שהפקידו בידיכם יישאר בטוח? התשובה היא – פנו לשירותיה של חברת אבטחת מידע שאחד מתחומי התמחותה העיקריים הוא בדיקות חדירות.

MADSEC – חברה לאבטחת מידע, סייבר וטכנולוגיה היא חברת הייעוץ המובילה בישראל בתחום הסייבר. עם ניסיון רב שנים בתחום, לחברה ולעובדיה סיווג ביטחוני והסמכות בינלאומיות, והיא מבצעת פרויקטים בישראל, ארה”ב ואירופה כאחד.

הדרך הנכונה להגן על אתר האינטרנט שלך ועל לקוחותיך היא לפנות אלינו. במאמר הבא ביקשנו מהמומחים של MADSEC לחלוק איתנו את התובנות החשובות ביותר בכל הנוגע לאבטחת מידע, בדיקות חדירות וסקרי סיכונים טכנולוגיים.

מוכנים? מצוין. בואו נתחיל.

חברת אבטחת מידע – לא מה שחשבתם

מידע הוא כוח. לכן שמירה עליו היא אחד האתגרים המשמעותיים של עידן האינטרנט והרשתות החברתיות. אולם רק חברה שמסוגלת להגן על המידע שברשותה יכולה להתנהל באופן בטוח, מבלי לחשוש לאכזב את לקוחותיה.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

חברת אבטחת מידע מהמובילות בתחום בעולם, והמובילה בתחומה בישראל, חייבת להיות עם יד על הדופק ולהתמחות במיטב החידושים הטכנולוגיים, שיטות הבדיקה העדכניות ביותר והידע העשיר הנרחב והמקיף ביותר בתחום עיסוקה, מתוך ידיעה שהוא מתעדכן ומשתנה ללא הרף.

הקמנו בשנת 2008 את חברת MADSEC מתוך חזון של להפוך את ישראל למעצמת סייבר גם בתחום ההולך וצומח של אבטחת מידע. חברתנו מתמחה בהגנה מרבית על אתרי האינטרנט של לקוחותיה, ותבטיח שהמידע שהופקד בידיכם והמאוחסן באתר שלכם יוגן על ידי הטכנולוגיות המתקדמות ביותר באופן שימנע מגורמים בלתי רצויים לחדור לאתר שלכם.

כדי לוודא זאת, חברתנו מבצעת בדיקות חדירות שמטרתן לבדוק האם ניתן לחדור לאתר האינטרנט שלכם. אנו נגלה כל סדק, נקודת תורפה או תקלה ונדאג לתקנם מבעוד מועד על מנת לספק לכם את האבטחה המרבית. כי בכל הנוגע למידע שלכם ושל לקוחותיכם – אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.


בדיקות חדירות – אפשר לישון בשקט

עם בדיקות החדירות שנבצע, תוכלו לדעת ששום גורם בעייתי לא יחדור לאתר האינטרנט שלכם במטרה לדלות מתוכו מידע על העסק שלכם ועל לקוחותיכם. כך המידע העסקי והאישי שלכם ושל לקוחותיכם יישאר מוגן ותוכלו להמשיך להתנהל באופן עסקי רגיל ללא חשש, לפי השגרה הרגילה. וחשוב לא פחות – תוכלו לישון בשקט.

עם ניסיון רב שנים בתחום, המומחים שלנו ידאגו לסגור כל פרצה ולוודא שאתר האינטרנט שלכם יישאר מוגן. על ידי זיהוי מראש של כל נקודת תורפה אפשרית, אנו נספק לכם את ההגנה הטובה ביותר הקיימת בתחום הסייבר ואבטחת המידע בעולם כיום.

כי עבורכם זו אבטחת מידע – עבורנו, זו שליחות ודרך חיים.

הביטחון שלכם הוא האחריות שלנו

החזון המנחה אותנו ב-MADSEC מאז הקמתנו בשנת 1998 משלב אחריות, ניסיון, מקצועיות, אמינות, מסירות בלתי מתפשרת ללקוחותינו, ידע עדכני וחדשנות טכנולוגית. כל אלו הפכו אותנו לחוד החנית של תחום אבטחת המידע והסייבר בישראל. תנו לנו לעזור לכם להגן על הפרטיות שלכם ושל לקוחותיכם – ולדאוג לכך שאף אחד לא יפרוץ לאתר האינטרנט שלכם. כי עבורנו, הלקוח תמיד במקום הראשון.

השאירו פרטים ליצירת קשר ונחזור אליכם בהקדם – או לחלופין, התקשרו לטלפון: 073-8501170. נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את ההגנה הטובה ביותר האפשרית. כי להגן עליכם הייתה ותישאר השליחות שלנו.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן