למה אתם חייבים יועץ סייבר לעסק שלכם?

בעידן של היום, כמעט אין חברה או עסק שלא עושה שימוש בשירות ממוחשב כלשהו: החל מעבודה שמרוכזת כולה סביב המחשבים ועד לאפליקציות לניהול לקוחות או הזמנות, העולם כולו סובב סביב מחשבים. העובדה הזאת משמחת מצד אחד, אך מצד שני היא טומנת בחובה לא מעט הזדמנויות לפריצות ופגיעות בעסק שלכם. על מנת לשמור על הפרטיות והביטחון, חברות רבות בוחרות לשכור את שירותיו של יועץ סייבר, אך האם הדבר כדאי גם עבורכם?

אם אתם רוצים לקבל תשובה חד משמעית לשאלה, כדאי שתמשיכו לקרוא.

יועץ סייבר הוא האדם שמעודכן בכל החידושים הטכנולוגיים

אתם צריכים להיות מפוסקים בעסק שלכם במאת האחוזים, כך שאתם לא באמת יכולים להתעדכן בכל המערכות והטכנולוגיות החדשות. על מנת שהעסק שלכם לא יישאר מאחור מבחינה טכנולוגיות, ויוכל להישאר תמיד רלוונטי וכתחרות חזקה אל כל המתחרים – תמיד כדאי שיהיה לצדכם איש מקצוע מנוסה שנשאר מעודכן בכל מה שחדש ושווה להכיר. כך, תוכלו להרוויח משני העולמות: לא להוריד מהגז בניהול העסק ועדיין להישאר הכי חדישים שיש ולהציע ללקוחות שלכם את השירותים הטובים ביותר.

יועץ שיסייע לכם לבצע בדיקות סייבר שונות במערכות שלכם

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שמערכות הסייבר בהן אתם משתמשים הן חסינות וחזקות, תצטרכו לבצע לא מעט בדיקות, ובראשן בדיקות חדירות. מטרתן של הבדיקות האלו היא לבדוק האם אפשר לפרוץ ולחדור אל המערכות שלכם, ובמידה וכן – באיזו קלות ניתן לבצע את החדירה הזו. מדובר בבדיקות חשובות שיכולות לאתר מקומות חלשים ולהפוך את השימוש שלכם ברשת לבטוח יותר. את הבדיקות האלו יכולים לבצע רק אנשי סייבר מוסמכים, והם גם אלו שיוכלו לתת לכם כלים וטיפים להתנהלות נכונה.

יועץ סייבר - לנעילה הרמטית מפריצות

יועץ סייבר יוכל לעזור לכם להתגונן מפני איומים 

אם אנחנו מדברים בכנות, אחד החששות הכי גדולים של כל בעל עסק המנהל חנות או מבסס את הפעילות שלו את הרשת הם איומים שונים: האקרים שמשתלטים על הנכסים הדיגיטליים ודורשים כופר, פעולות שנאה שונות ועוד המון אפשרויות שעדיף לא לחשוב עליהם. בשביל שתוכלו להיות מוגנים בכל מצב, אתם צריכים איש מחשבים וסייבר שיעזור לכם להתגונן בפני איומים מוכרים ולהיות מוכנים גם לאיומים חדשים שעלולים לצוץ ככל שהטכנולוגיה מתקדמת. 

אנחנו ב״Madsec״ מקווים שהצלחנו להבהיר לכם מדוע יועץ סייבר הוא אחד מהיועצים החשובים ביותר בעבור כל עסק, במיוחד לעסקים העוסקים בנושאים רגישים או בתחום המחשבות. במידה ואתם עדיין מחפשים חברת אבטחת מידע שתעניק לכם שירותי ייעוץ בנושא, הגעתם למקום הנכון. הצוות שלנו ישמח לייעץ לכם, להעניק לכם טיפים לגלישה בטוחה וללוות אתכם לאורך זמן. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם רוצים לקבוע פגישה ראשונה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-6399668. 

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן