מהי מתקפת סייבר ואיך להתגונן כלפיה?

אנחנו שומעים שוב ושוב את המושג “מתקפת סייבר”, מחפשים שירותי סייבר איכותיים, ורוצים להיות מוגנים מפני האקרים ופורצים. אך מהן בעצם המשמעויות של המילים והמושגים הללו? העולם הטכנולוגי הוא גדול ורחב, ולטובת כל מי שכבר קצת הלך לאיבוד – אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן. במאמר הבא נסביר לכם מהי מתקפת סייבר, למה אי אפשר להתגונן מפניה בכוחות עצמכם. אבל אל חשש – כשעובדים עם אנשי המקצוע הנכונים ועם יועץ סייבר מנוסה, אין כל סיבה לדאגה. כל הפרטים לפניכם.

מתקפת סייבר – מה זה אומר?

בשפה פשוטה, מתקפת סייבר היא מתקפה ככל מתקפה אחרת – אלא שהיא לא מתרחשת בסביבה “רגילה”. מתקפת סייבר מתרחשת בסביבה ממוחשבת. היא כוללת ניסיון (או ניסיונות) עויינים לפגוע, לחבל, להרוס ולקלקל את החוויה של משתמש הקצה, או לחילופין לגנוב מידע יקר וחסוי שיכול לשמש לצרכים שונים, כמו לדוגמה סיסמאות, מספרי כרטיסי אשראי, היסטוריית גלישה ואפילו הפעלה של מצלמת הרשת.

בשנים האחרונות, מתקפות סייבר נעשות לצערנו יותר ויותר נפוצות, וגופים שונים פונים לייעוץ אצל יועץ סייבר מקצועי כדי להגן על הלקוחות שלהם ולשמור על מהלך עבודה יומיומי תקין ללא באגים וללא תקלות.

ההגנה הטובה ביותר – שירותי סייבר

שירותי סייבר ואבטחת מידע הם למעשה שירותי הגנה, אשר ניתנים לחברות ולאנשים פרטיים שיש ברשותם מידע יקר שהם רוצים להן עליו ברשת. שירותי סייבר מתבצעים דרך מערכות מתקדמות ומורכבות של בדיקות אבטחה, אשר מאתרות את כל הפרצות שיש בהן פוטנציאל סיכון ו”סותמות” אותם – בדיוק כמו שמגינים על מקום פיזי באמצעות איתור פרצות בגדר. יועצי סייבר איכותיים הם כמו צבא של אלפי חיילים מיומנים שנמצא בשטח אך ורק כדי להגן עליכם מפני הפולשים – ובגלל זה חשוב מאוד לבחור אותם בקפידה יתרה.

מי הם התוקפים שמפניהם אנחנו מתגוננים?

התוקפים שמבצעים את מתקפות הסייבר נקראים בשפה העממית “האקרים”. אלו הם למעשה אנשים אשר מיומנים בשימוש בקוד, אך משתמשים בידע שלהם לצרכים בלתי חוקיים של פריצה, גניבה וחבלה. האקרים עוסקים בפעילותם השלילית מסיבות שונות – אלו הן יכולות להיות סיבות כלכליות, פוליטיות או מדיניות. לכן, כמעט כל גוף בישראל צריך שתהיה לו הגנת סייבר ברמה הגבוהה ביותר – ובדיוק בזה אנחנו עוסקים בחברת MADSEC.

איך לבחור שירותי סייבר

שירותי סייבר הם לא דבר שמתפשרים עליו. מומלץ לבחור חברה אמינה, איכותית, עם צוות מתכנתים נרחב וגם יועץ סייבר שייתן לכם שירות אישי ויהיה ברמת היכרות גבוה עם הצרכים של החברה או המוסד שלכם, כמו גם עם האיומים הפוטנציאליים שמרחפים עליו.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר אישית. נשמח לעמוד לשירותכם – בכל ימות השבוע ובכל שעה, כדי שהנכסים הדיגיטליים שלכם יהיו מוגנים תמיד.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן