ניהול סיכוני סייבר בגופים מוסדיים

כשמדברים על סייבר, סיכונים ובקרת נזקים, יש מרחק גדול מאוד בין מוסדות לגופים פרטיים. ניהול סיכוני סייבר בגופים מוסדיים הוא בעל משקל גדול הרבה יותר מניהול סיכוני סייבר בגופים פרטיים, זאת מכיוון שמטבע הדברים הגופים המוסדיים עלולים למשוך הרבה, אבל הרבה יותר אש. אז איך עושים את זה נכון? המפתח הוא בחירה של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שמתעדכנים באופן תדיר בכל פרצות האבטחה ויודעים איך להתמודד איתן. המדריך המלא כאן לפניכם.

ניהול סיכוני סייבר בגופים מוסדיים בבנקאות

אחד מהגופים שזקוקים למידת ההגנה הגדולה ביותר הוא הבנקים השונים. בנקים מאחסנים מידע רב ורגיש כמו כרטיסי אשראי, מספרי חשבון בנק, נתונים חסויים, ועוד. בנוסף, הם נהנים מאמון מלא של לקוחותיהם (או לפחות כך ברוב המקרים). דליפת מידע, ולו הקטן ביותר, עלולה לגרום לבנק לאבד את קהל הלקוחות היקר שלו, אשר יעברו לבנק אחר במהירות הבזק אם ירגישו שיש סכנה כלשהי שמאיימת עם הכסף הנזיל או על החסכונות שלהם.

אבטחת מידע – רק ב-MADSEC

אנחנו בחברת MADSEC נותנים שירות מהשורה הראשונה ללקוחות מעולם הבנקאות, כדי לוודא שהלקוחות שלכם ידעו שהם בידיים טובות. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישת היכרות עם אחד מיועצי הסייבר שלנו שלנו.

כמה עולה ניהול סיכוני סייבר בגופים מוסדיים?

התשובה המעצבנת אך המדוייקת ביותר היא כמובן שזה תלוי בצרכים הספציפיים של הגוף המבקש, וכמות הניסיון של נותן השירות. ניהול סיכוני סייבר הוא משהו שכמעט אף פעם לא ניתן לעשות בתוך החברה, ויש לעבוד מול אנשי מקצוע המתמחים בתחום. אנחנו ממליצים שלא לנסות ולהשיג בהכרח את המחיר הזול ביותר. קמצנות עלולה לעלות לכם ביוקר, שתהיו חשופים למתקפת סייבר שלא יהיה לכם איך להתגונן ממנה, כמו לדוגמה פריצה לאתר או דליפת מידע רגיש.

עם זאת, אין צורך לשלם מעבר למחיר הנהוג בשוק. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

איזה סוג של בדיקות אבטחה צריך לבצע בגופים מוסדיים?

קיימות מגוון רחב של בדיקות אבטחה, אותן יש לבצע באופן תדיר על מנת לוודא שהמערכת והנתונים שבה מוגנים בכל עת. אנחנו בחברת MADSEC מבצעים את כל הבדיקות הנדרשות, בין אם מדובר בבדיקות תשתיתיות או בבדיקות אפלקטיביות, ודואגים לכל עדכוני המערכת הרלוונטיים. אנחנו עובדים עם כל סוגי מערכות המידע, אפליקציות, ווב, אחסון בענן, ועוד ועוד. בקיצור – אין סוג של מבדק חדירות שלא נמצא בארסנל שלנו.

כל זאת כדי שאתם תוכלו לישון בראש שקט, בידיעה שיש מי ששומר על הנתונים שלכם ושל לקוחותיכם מוגנים מכל פלישה.

דברים שחשוב לזכור

ניהול סיכוני סייבר בגופים מוסדיים הוא דבר שצריך להתבצע מסביב לשעון. פרצות אבטחה מתגלות כל הזמן, וככל שבית העסק הוא בעל מידע רגיש יותר – כך גובר הסיכוי שגורמים עוינים ינסו לחדור אליו. לכן, יש לשכור את אנשי המקצוע ברמה הגבוהה ביותר. עבודה עם בעלי מקצוע בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום תבטיח לכם המשך עבודה חלקה, ללא תקלות וללא באגים, כדי שאתם והעמיתים שלכם תוכלו להתמקד בדברים החשובים באמת.

רק בחברת MADSEC תוכלו למצוא צוות עובדים מוכשר, מיומן, דיסקרטי ואובייקטיבי, עם סיווג בטחוני גבוה. אצלנו אין עובדי קבלן, ועובדים זמניים – אנחנו מחוייבים לחלוטין לכל אחד מהלקוחות שלנו, והאינטרסים של הצוות שלנו זהים במאה אחוז לאינטרסים שלכם.

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון או דרך האתר לייעוץ ללא עלות וקבלת הצעת מחיר.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן