מה עושה איש Cloud Security?

אחד האנשים החשובים ביותר בכל חברת ביטחון מידע הוא איש ה- Cloud Security, אך האם אתם יודעים בדיוק מהו תפקידו? במידה ולא – אתם חייבים להמשיך ולקרוא. רבים מהנתונים שלנו, הן של עסקים והן של אנשים פרטיים, נשמרים בענן, כך שכל אחד ואחת חייבים להכיר את אנשי המקצוע שמגנים על המידע של כולנו.

מה זה בכלל Cloud Security?

רגע לפני שנצלול לעבודה הספציפית של איש הגנת הענן, בואו נדבר על התחום הכללי של אבטחת ענן. כפי שאפשר להבין משמו, מטרתו העיקרית של תחום אבטחת הענן הוא להגן על המידע שעולה למערכת, למנוע דליפות שלו ולוודא שהוא נשמר בשלמותו בתוך המערכת. תחום אבטחת הענן הוא אחד התחומים הגדולים והמסועפים בעולמות המחשבים בכלל וההייטק בפרט, והוא לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש.

אז מהי עבודתם של אנשי Cloud Security?

באופן עקרוני, עבודתם של אנשי אבטחת הענן היא לעשות את כל שביכולתם על מנת שמערכות אלו ישיגו את מטרתם. אנשי המקצוע מבצעים באופן תדיר בדיקות שונות במערכת, כדוגמת סקר סיכונים למערכות בענן או מבדק חדירות למערכות בענן, ובכך הם מוודאים שהמערכת תקינה ולא יכולה לסבול מפריצות או חדירות בלתי רצויות.

עבודתם של אנשי Cloud Security

האם אבטחת ענן הוא תחום מורכב?

כן, ואפילו מאוד. מדובר בתחום שמתחדש בצורה מסחררת, הן מצידם של אנשי המקצוע שממציאים דרכי הגנה חדשות והן מצידם של הגורמים העוינים שמנסים לפרוץ למערכות בדרכים יצירתיות ומקוריות. אבטחת ענן הוא מקצוע שאי אפשר לעסוק בו בחוסר ריכוז או בחוסר מקצועיות, משום שחוסר תשומת לב קטן עלול להוביל לאירוע גדול של דליפת מידע או מסמכים חשובים.

האם אנשי המקצוע האלו מסייעים בהטמעת מערכות הגנה חדשות?

אכן כן. במסגרת עבודתם, אנשי אבטחת ענן צריכים להכיר את כלל החידושים הטכנולוגיים בתחום ולאפשר ללקוחותיהם להנות מהם. במקרים רבים, מומחים אלו יהיו אלו שימליצו לבעלי חשבונות בענן אודות אפליקציות אבטחה שונות, מערכות הגנה מומלצות ומערכות מעקב אודות שינויים בענן.

כיצד מגיעים להיות איש Cloud Security?

יש לא מעט שלבים שצריך להגיע בכדי לעבוד בתפקיד הנחשק הזה. ראשית, ישנם לימודים גבוהים בתחום אשר לוקחים מספר שנים, בהם מכסים את ההיסטוריה של התחום ומעניקים לסטודנטים את הכלים שיעזרו להם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, לאנשים העוסקים בתחום חייב להיות חוש טכני ויכולת להגיב במהירות, משום שבמידה ויהיה אירוע פריצה או כל אירוע חריג אחר במערכת הענן הם יהיו אלו שיצטרכו להגיב.

האם אנשי אבטחת ענן עובדים כעצמאיים?

ישנם אנשי אבטחת ענן שאינם עובדים תחת חברה מסוימת, רק במרבית המקרים הם יעבדו כשכירים. כמעט בכל חברה בינונית או גדולה שחלק מהשרתים שלה נמצאים בענן תוכלו למצוא איש Cloud Security שאמון על שמירת מערכות אלו. יתרה מזאת, גם בחברות שלנו המתמחות בייעוץ והענקת שירותים מרובים בתחומי הסייבר, תוכלו למצוא אנשי אבטחת ענן המעניקים שירותים מתקדמים לכלל לקוחותינו.

זקוקים לשירותי Cloud Security? הגעתם למקום הנכון

אנחנו ב-MADSEC מקווים שהצלחנו לעשות לכם קצת סדר בכל הקשור לעבודתו של איש אבטחת הענן. במידה והמאמר שלנו עזר לכם להגיע להחלטה שהגיע הזמן שגם אתם תיעזרו בשירותיו – הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותנו. החברה שלנו מעניקה מגוון רחב של שירותי ענן, כולל ביצוע בדיקות חדירות או בדיקת סיכוני מערכת, שיעזרו לכם לשמור על הנתונים שלכם בכל זמן ובכל יום. במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבוע פגישת היכרות במשרדים, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון:073-8501170.

/ 5.

רוצים לשמוע עוד?
השאירו פרטים ונחזור אליכם.
דילוג לתוכן